- Kurs w Bain rozpoczęłam z podejściem, że jeśli uczyć się CX i NPS, to najlepiej od samego twórcy NPS-a, czyli Freda Reichhelda. Kurs jest czasochłonny i bardzo wymagający więc tym bardziej wartościowy - przyznała Katarzyna Sokołowska w rozmowie z magazynem "Customer Experience Manager".

Jej zdaniem Customer Experience nabiera coraz większego znaczenia, dlatego warto postawić na coś pewnego, czyli na dobre doświadczenie.

- Nie chcąc pozostać w tyle w temacie doświadczeń klienta, każdy CX-owy freak musi myśleć o swoim rozwoju w tym temacie - dodała. Katarzyna Sokołowska pracuje w Hertz Poland już 18 lat - na obecnym stanowisku od stycznia 2021 roku, wcześniej zaś jako Supervisor.

Certyfikat Winning Through Customer Experience to program szkoleniowy opracowany przez Bain & Company, jedną z wiodących światowych firm doradczych w dziedzinie strategii biznesowej. Program składa się z kilku modułów i ma na celu nauczenie uczestników, jak tworzyć i realizować strategie oparte na doświadczeniu klienta. Certyfikat uznawany jest za jeden z wiodących programów szkoleniowych w dziedzinie zarządzania doświadczeniem klienta.

Więcej informcji o ofertach pracy, awansach, zwolnieniach, uzyskanych certyfikatach – na platformie INSIGHT w dziale Kariera.