Motyw przewodni spotkania to „Utrzymanie klienta i doświadczenia pozakupowe. Jak wykorzystać AI, dane z systemów oraz wskaźników klienckich i biznesowych?”. 

- Na bazie konkretnych przykładów i case studies pokażemy, jak wykorzystać technologię na wszystkich etapach ścieżki klienta i jak poradzić sobie z wyzwaniami przy wdrożeniach AI w obsłudze klienta - informuje organizator.

Tym samym  Justyna Jakubczyk z CX House przybliży w case'ie, jak badanie emocji i doświadczeń klientów biznesowych na końcowych etapach Customer Journey poprawiło retention rate, jak identyfikować wczesne sygnały rezygnacji klientów i wykorzystać AI w predykcji odejść.  Mikołaj Zaleski z NTT DATA uzupełni zaś perspektywę konsultingową o dane technologiczne, tj. jak wygląda praktyka wykorzystania AI i jak podejść do wyzwań z tym związanych i jak istotny wpływ ma wdrażanie omnichannel w kontekście analityki danych i organizacji typu digital. Ponadto, jak co roku, organizator przewidział przestrzeń na dyskusje praktyków CX.

- Zachęcamy do zgłaszania najbardziej interesujących tematów do rozmowy - dodaje firma NTT DATA. 

Spotkanie odbędzie się w środę, 20 marca br. w godz. 14-16 w restauracji Selavi przy Placu Małachowskiego w Warszawie. Na stronie wydarzenia można nadal zgłaszać się do udziału w spotkaniu. 

Patronem medialny wydarzenia jest magazyn "Customer Experience Manager".