Raport zatytułowany "Epoka nowych doświadczeń”, koncentruje się na technologiach wspierających trendy w CX, przytaczając przykłady konkretnych działań marek, które dzięki wykorzystaniu przełomowych narzędzi zrewolucjonizowały obszar obsługi klienta. Obok licznych omówień konkretnych przypadków, w raporcie zaprezentowano aktualne wyniki badań opinii konsumentów, głos ekspertów oraz wizję tego, jak rozwój technologii wpłynie na doświadczenia klientów w perspektywie 5, 10 i 15 lat.

Podczas Masters&Robots o raporcie mówili m.in. prof. Catalina Stefanescu-Cuntze z ESMT Berlin, a także uczestnicy panelu dyskusyjnego "Immersive Customer Journey: Crafting Unforgettable Experiences in the Digital Age", podczas którego dyskutowali: Dominik Witek - członek zarządu PZU Życie, Marta Życińska - dyrektor generalna Mastercard Europe, Jarosław Królewski - prezes i współzałożyciel Synerise oraz Jakub Świdziński - Country Digital Portfolio and Launch Leader w IKEA

Przygotowany przez PZU raport to trzecia publikacja z serii, którą ubezpieczyciel poświęcił Customer Experience. Stanowi on wyczerpującą analizę zmian, jakie zachodzą w sferze budowania doświadczeń klientów. Raport można pobrać w całości ze strony www.pzu.pl/raportcx. Dostępne są tam również dwa poprzednie raporty, tj. "Trwała przyjaźń z klientem” oraz „Z klientem na dobre i złe”.