Fundamentem nowej strategii - jak zaznaczył wydawca - jest koncentracja na zrozumieniu realnych potrzeb klientów i optymalizacja interakcji pomiędzy klientami a Biurem Reklamy podczas całego procesu Customer Journey. 

- Naszym celem jest budowanie jakościowych relacji z klientami dzięki uważnemu słuchaniu ich potrzeb. Jestem przekonany, że świadome projektowanie pozytywnych doświadczeń naszych klientów pozwoli nam jeszcze skuteczniej budować ich biznes oraz pozytywnie wpłynie wzajemne zaufanie, zaangażowanie i lojalność. Klientocentryczność, na którą stawiamy, wspierana przez technologię, dodatkowo zwiększy nasz potencjał do tworzenia oraz doskonalenia produktów i usług w oparciu o stały dopływ informacji zwrotnej od klientów. Chcemy, aby cele naszych partnerów biznesowych i nasze były tożsame, co pozwoli nam najefektywniej realizować wspólne działania, bo Customer Experience to strategia win-win, w wyniku której obie strony wygrywają – przyznał Mariusz Wąsiński, Chief Revenue Officer w Ringier Axel Springer Polska, który kompleksowo zarządza działalnością Biura Reklamy, a w szczególności w obszarach określenia strategii, zapewnienia efektywności operacyjnej, generowania wzrostu i wspierania pozytywnej kultury organizacyjnej. 

Źródło: mat. prasowe