Pierwsze warsztaty w ramach School of Experience, już na początku maja, poprowadzi Marcin Charkiewicz, dyrektor ds. klienta w Black Red White. Tematyka warsztatów to "ROI z CX, czyli jak ustalić: czy, kiedy i ile naprawdę zainwestować w budowanie doświadczeń klienta".

- To warsztaty dla tych, którzy chcą wyjść poza tradycyjne myślenie typu „jak przekonać zarząd, decydentów, żeby koniecznie zainwestowali właśnie w tą inicjatywę CX" - przyznaje sam prowadzący. 

Podczas warsztatów - jak zapewnia Marcin Charkiewicz - omówiona zostanie tematyka związana z kluczowymi miarami wskaźników skuteczności w obszarze Customer Experience (CX).

- Będzie można dowiedzieć się, jak prognozować i jak mierzyć wpływ działań związanych z CX na wyniki biznesowe i jakie narzędzia stosować w celu osiągnięcia sukcesu - dodaje.

Marcin Charkiewicz jest pierwszym ekspertem School of Experience, ale do tego grona lada dzień dołaczą kolejni. Ponadto, w drugiej połowie 2023 roku, szkoła planuje poszerzyć swoją ofertę o e-szkolenia, a także testy weryfikujące wiedzę Customer Experience oraz Employee Experience Mannagerów. Pozytywnie zakończone testy będą certyfikowane. 

Założycielem School of Experience jest wydawca magazynu "Customer Experience Manager". 

Więcej informacji na oficjalnej stronie School of Experience.