W teście może wziąć udział każdy, kto wejdzie na stronę https://html.transmisjeonline.pl/cxday i zarejestruje się. Po zarejesrowaniu uczestnicy otrzymają maila potwierdzającego rejestrację a następnie maila z przypmnieniem o starcie testu (online), co nastąpi dokładnie w środę, 8 listopada br. o godz. 11. 

- Test potrwa ok. półtorej godziny i będzie się składał z trzech bloków, w każdym z nich po 10 pytań. Między blokami uczestnicy dowiedzą się, które odpowiedzi były właściwe, zaś po trzecim bloku dowiedzą się, kto jest mistrzem CX, czyli kto udzielił właściwych odpwiedzi we wszystkich blokach - wyjaśnia Michał Łysik z Exsperience Institute. 

Dla uczestników, którzy zakończą test bezbłędnie, organizatorzy przewidzieli nagrody, tj. cateringi od NTFY - Nice To Fit You, roczną prenumerata premium magazynu "Customer Experience Manager", masaże od Wyjątkowy Prezent, a także bilety na jesienny Kongres Kadry od Strona Kadry i meet&grow. Osoby z najlepszymi wynikami otrzymają również certyfikat MISTRZ CX 2023. 

Magazyn "Customer Experience Manager" jest partnerem wydarzenia.