Firma informuje, że analityk "będzie zajmował się analizą dużych zbiorów danych w poszukiwaniu prawidłowości i zależności, które wpływają na kluczowy obszar organizacji, tj. Customer Experience", a także "będzie uczestniczyć w tworzeniu biznesowych rozwiązań", zaś jego rekomendacje pomogą kształtować obszar CX. 

Zarządzanie w oparciu o dane to u nas codzienna praktyka a Big Data - rzeczywistość nie puste hasło (kilka petabajtów danych). Zbiory, na których będziesz pracować zasila kilkaset procesów przetwarzania danych. Do pracy wykorzystujemy innowacyjny ekosystem narzędziowy (Tableau, GCP, Hive, Spark, Python) - zachęca Allegro. 

Z ogłoszenia (tu jest dostępne) można dowiedzieć się ponadto, że nowy pracownik zajmować się będzie raportowaniem kluczowych KPI w obszarze CX dla poszczególnych zespołów i doradców. Oferta dotyczy pracy w poznańkim biurze, na pełen etat.