Warsztaty "EX krok po kroku, czyli jak wdrożyć w firmie program Employee Experience" skierowane są do wszystkich tych, którzy pracują w obszarze HR lub innym, powiązanym z potrzebami pracowników. Tym samym chcą wprowadzić w swojej firmie działania związane z Employee Experience.

Jeśli ktoś nie wie, jak się do tego zabrać, albo prowadzisz już w swojej firmie takie tematy, ale napotykasz trudności lub nie wie jak rozwijać ten obszar, aby stał się kluczowy w organizacji, to ja pomogę - zapewnia Joanna Szymańska

Podczas warsztatów będzie można dowiedzieć się, czym jest Employee Experience, jakie są etapy wdrażania Programu EX, czym jest Voice of Employee i jakie są rodzaje badań na Employee Journey Map, jak wygląda praca zespołu projektowego i ambasadorów EX, jak wyglądają działania edukacyjne i komunikacja dotycząca EX w firmie. Nie zabraknie praktycznych wskazówek i inspiracji. 

Warsztaty poprowadzi Joanna Szymańska - praktyk i pasjonatka obszaru Employee Experience. Doświadczenie zdobywała przez kilkanaście lat pracując w międzynarodowych organizacjach, jako dyrektor lub kierownik obszarów Employee & Customer Experience. Pracowała m.in. w branży teleko (PLAY) oraz w branży IT (Billennium). Wykonywała też projekty EX dla obszaru ubezpieczeń oraz bankowości. Współpracuje ze wszystkimi szczeblami organizacji: zarządami, managerami zespołów i specjalistami. Jest autorką publikacji, prelegentką konferencji branżowych, a także wykładowcą akademickim. Z wykształcenia socjolog - badacz (specjalizacja: metody i techniki badawcze). Obecnie prowadzi firmę doradczą People Story i dzieli się swoim doświadczeniem w tematach EX i CX.

Szczegóły i zapisy na stronie SCHOOL OF EXPERIENCE