Doświadczenie zdobywałam w międzynarodowych organizacjach, pracując po stronie klienta, m.in dla branży badawczej, telko i IT. Wykonywałam też projekty dla obszaru ubezpieczeń oraz bankowości. Współpracuję ze wszystkimi szczeblami organizacji: zarządami, managerami zespołów i specjalistami. Jestem autorką publikacji i prelegentką konferencji branżowych. Z wykształcenia socjolog - badacz (specjalizacja: ilościowe & jakościowe metody i techniki badawcze).

Jako dyrektor lub kierownik zespołów wdrażałam kompleksowe programy Customer i Employee Experience. Dlatego wiem, z czym można się mierzyć podczas pracy w tych obszarach oraz jakie są codzienne trudności managerów i zespołów experience'owych w organizacjach. Praca w tym obszarze wymaga zespołowego działania osób z różnych części firmy. Mam na to sprawdzone sposoby, którymi chętnie się z Tobą podzielę:

  • Nie wiesz jak zacząć działać w obszarze Employee lub Customer Experience? Daj znać - wspólnie, krok po kroku, zaprojektujemy działania dla Twojej firmy.
  • Prowadzisz już działania experience'owe w firmie, ale napotykasz na trudności lub szukasz kolejnych inspiracji? Daj znać - wspólnie wypracujemy rozwiązania, uszyte dla Ciebie.
  • Porozmawiajmy! Zapraszam na bezpłatną konsultację.
 
Zakres oferowanych działań:
  • Szkolenia Employee / Customer Experience.
  • Diagnoza poziomu Employee / Customer Experience w firmie.
  • Badania z pracownikami / klientami. Kwestionariusze, wskaźniki, analiza, rekomendacje.
  • Strategia i wdrożenia programów EX / CX.
  • Usprawnienia procesów w oparciu o głos pracowników / klientów.
  • Employee / Customer Journey Map. Codzienna praca z narzędziem - program wdrożeń.
  • Projekty HR-owe. Doświadczenia pracowników i kandydatów na różnych etapach ścieżki: EB, rekrutacja, onboarding, L&D, offboarding.
  • Komunikacja wewnętrzna dotycząca działań EX / CX.
  • Współdziałanie w zespole. Zespół EX / CX, a zespoły cross-organizacyjne.
  • Jakość sprzedaży i obsługi klienta. Diagnoza, projektowanie, standardy.
  • Wsparcie w codziennej pracy managerów i zespołów.
 
Dane kontaktowe:

Joanna Szymańska
tel.: 790 005 218
e-mail: joanna.szymanska@peoplestory.pl