Piąta edycja konferencji Tigers United 5, organizowana przez agencję digitalową Tigers, w centrum uwagi stawia klienta – jego bolączki, potrzeby, doświadczenia.

- Szczególnie w obliczu trudności gospodarczych, zadbanie o jeszcze lepsze doświadczenie klienta i zwiększenie retencji, może być kluczowe dla biznesu - przyznają organizatorzy i pytają przy tym, czy zwiększenie lojalności klienta może okazać się najlepszą odpowiedzią na nadchodzący kryzys?

Od 20 do 70 procent wszystkich nowych klientów, we wszystkich branżach, rezygnuje w ciągu pierwszych 100 dni od zawarcia transakcji, z postanowieniem, by nigdy więcej nie mieć do czynienia z daną firmą. (...) Jeśli uda ci się zatrzymać ledwie 5 procent klientów z grupy tych, którzy odchodzą, zwiększy to zyski firmy o 25-100 procent. 

Te badania stały się podstawą filozofii Joeya Colemana, zaprezentowaną w bestsellerze „Nigdy więcej nie trać Klienta”. Popularny mówca, zdobywca branżowych nagród, stosując autorskie metody, od przeszło 20 lat pomaga organizacjom w utrzymywaniu kluczowych klientów. Współpracował z takimi markami jak Whirlpool, Zappos czy NASA.

- Idea Tigers United opiera się na połączeniu czterech środowisk – klientów i partnerów biznesowych agencji, tygrysiej społeczności zebranej wokół marki oraz samego Tigers. Dlaczego w centrum tej edycji stawiamy klienta? Bo bez klientów, żaden biznes nie przetrwa, a zwiększenie lojalności klientów, może być odpowiedzią na trudności gospodarcze, których wszyscy doświadczamy. W DNA tygrysa jest dzielenie się wiedzą, a jako agencja, na co dzień współpracujemy z wieloma klientami, którzy w ankietach satysfakcji oceniają nas bardzo wysoko. Doskonalenie doświadczenia klienta jest dla nas niezmiernie ważne, dlatego właśnie skuteczne dbanie o relacje bierzemy na warsztat podczas 5. edycji Tigers United - przyznaje Melania Wawrzyniak, Project Manager Tigers United 5.

Konferencja Tigers United 5 odbędzie się 29 września. Ma formułę online. Partnerem konferencji jest magazyn "Customer Experiece Manager".