Celem konkursu jest wyłonienie i uhonorowanie najlepszych projektów i przedsięwzięć w zakresie działań lojalnościowych zrealizowanych w 2023 r. na polskim rynku. Jury konkursowe, na zdjęciu, w składzie: Małgorzata Olszewska, Head of Customer Experience w Benefit System Oddział Fitness, Grzegorz Ostrowski, Senior Partner w Minds & Roses, Katarzyna Grabowska, Zastępca Dyrektora Departamentu Budowania Zaangażowania Klientów przez Kanały Zdalne w mBank.pl, Grzegorz Kiszluk, Redaktor Naczelny Brief, Marcin Klimkowicz, Vice President, Loyalty Products Management, Central Europe w Mastercard, Marek Kosakowski, CEO w H2H.TECH, Joanna Kowalczyk, Koordynator Programów Lojalnościowych w Immergas Polska, Dawid Łuciuk, Business Development Director w i360, Adam Nowak, Global CRM & Loyalty Director w Electrolux Group, Dominik Olejko, Regional Customer Insights & Engagement Manager w H&M, Daria Szajnar, General Manager w DUKA International, Krzysztof Szultka, Dyrektor marketingu w POLOmarket, Kamila Trzeciak, Loyalty Manager w Amic Polska, Bartosz Witorzeńć, Head of CRM w Bank PEKAO, Dominik Zacharewicz, Managing Partner w Loyalty Point po dokładnej analizie i dyskusji zgłoszonych projektów, w wyniku głosowania wyłoniło nominowanych w poszczególnych kategoriach.

Kategoria: THE BEST LOYALTY PROGRAM IN RETAIL

DECATHLON POLSKA i program Decathlon Active
POLOMARKET i program lojalnościowy POLOkarta

Kategoria: THE BEST LOYALTY PROGRAM IN SERVICES

MASTERCARD i program Bezcenne Chwile

Kategoria: THE BEST LOYALTY PROGRAM B2B

NKT, SCHNEIDER ELECTRIC, SIGNIFY i program Elektroklub

Kategoria: THE BEST NEW/RELAUNCHED PROGRAM

SEPHORA POLSKA i program Sephora Unlimited
JOHNSON & JOHNSON POLAND i program Twoje ACUVUE
BRICOMARCHE i program Skanujesz-Zyskujesz
DECATHLON i program Decathlon Active
POLOMARKET i program Frikasy

Kategoria: THE BEST DATA DRIVEN LOYALTY

ORLEN i działanie Podpowiedzi Sprzedażowe Real Time w ramach ORLEN VITAY
BANK PEKAO i program Lojalność w chmurze

Kategoria: THE BEST CUSTOMER-CENTRIC SOLUTIONS

INEA i działanie Aplikacja INEA
BANK PEKAO i działanie Nowy model kampanii dla Banku Pekao

Kategoria: THE BEST LONG TERM LOYALTY

Polskie Linie Lotnicze „LOT” i program LOT Dla Firm

Zgłoszone projekty zostały ocenione pod kątem wyzwań i przyjętych celów projektu, jego strategii, realizacji oraz osiągniętych wyników. Laureaci w każdej kategorii zostaną ogłoszeni17 kwietnia br. podczas Gali Finałowej.

Więcej szczegółów na temat Forum można znaleźc na stronie https://loyalty-heroes.com. Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn “Customer Experience Manager”.