ROZMOWA
Karolina Sielska-Bielska: Customer Experience staje się integralną częścią rozwoju biznesu
- CX pozwala odpowiedzieć na wiele pytań biznesowych, np.: jak zwiększyć sprzedaż, utrzymać klienta czy podnieść efektywność procesów biznesowych. Jeśli spojrzymy na CX jako na narzędzie, które wpływa na wszystkie te aspekty, to odpowiedź staje się prosta. Firmy, które dostrzegają tę zależność mogą pochwalić się poprawą funkcjonowania biznesu przy jednoczesnym wzroście satysfakcji klientów. Dlatego Customer Experience staje się integralną częścią rozwoju biznesu - przyznała w rozmowie z magazynem "Customer Experience Manager" Karolina Sielska-Bielska, Customer Experience Manager w firmie Symfonia.
fot. Symfonia
Rozmówczyni magazynu dodała, że w Polsce jest coraz więcej firm, które chcą zacząć wdrażać spojrzenie Customer Experience. Muszą jednak pamiętać, że praca nad CX wymaga czasu.
- Mierzę się ze zbudowaniem takiego spojrzenia od początku, mogę powiedzieć, że to zmiana długofalowa. Cierpliwość, konsekwencja i ciągła praca z zaangażowaniem top managementu
i wszystkich pracowników jest kluczem do sukcesu. Oczywiście najważniejsza jest narracja i komunikacja we wprowadzaniu myślenia, że głos klienta to „prezent”, a nie słowa krytyki dla konkretnych działów, czy osób - stwierdziła Karolina Sielska-Bielska.
Cała rozmowa na łamach jedenastego numeru magazynu "Customer Experince Manager".