Dodała, że "to bardzo ważny i chyba najistotniejszy przekaz tego komunikatu, esencja".

- W procesie zakupu mieszkania klienci szczegółowo sprawdzają dewelopera i badają, co wybudował. W ten sposób weryfikują jego wiarygodność. Marka firmy i jej doświadczenie, to jeden z trzech kluczowych czynników decydujących o zakupie. Markę tworzą ludzie, zarówno pracownicy, jak i klienci. Zrozumienie głosu klienta, ale też dzielenie się nim dalej jest bardzo ważne, bo każdy chce mieć poczucie, że mieszka, pracuje z ludźmi, którzy mają podobne wartości, upodobania, pasje. Bardzo często klienci odwiedzają inwestycje i pytają mieszkańców, jak im się żyje, jak wyglądał proces zakupu. Chcą wcześniej zweryfikować, czy dobrze trafili. To pokazuje nam, jak ważne jest weryfikowanie głosu klienta i podążanie za nim. Do tej pory 90 proc. klientów, którzy odwiedzili nasze biura sprzedaży lub spotkali się z naszymi doradcami online, zdecydowanie poleca nas jako dewelopera. To świetny wynik, ale chcemy więcej - przyznała Magdalena Teodorek

Na pytanie, czy Archicom mówi swoim klientom o tym, że badacie ich doświadczenia, odpowiedziała, że firma "mówi otwarcie, bo zaufanie jest podstawą dobrych relacji".

- Nasze zaproszenia do badań satysfakcji zawierają nagłówek „Twoje zdanie jest dla nas bardzo ważne. Dzięki Twojej opinii będziemy mogli wprowadzić zmiany i jeszcze lepiej spełniać oczekiwania klientów”. To esencja celu naszych działań CX. Zależy nam, aby klient powiedział, co czuje, dał nam znać, jeżeli możemy robić coś lepiej, bo chcemy i zależy nam na nim - wyjaśniła. 

Cała rozmowa na łamach pierwszego w tym roku wydania magazynu "Customer Experience Manager".