Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

01/2024

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

28 listopada serce do- świadczeń klientów biło w Złotych Tarasach
Konferencja o doświadczeniach klientów powinna sprostać nie tylko oczekiwaniom jej uczestników, ale przede wszystkim być tym, o czym opowiada...
II edycja konferencji X SUMMIT w ocenie uczestników
Tegoroczna, druga już edycja konferencji X SUMMIT, zgromadziła ponad 550 osób. Tym samym obroniła tytuł największej w Polsce konferencji o tematyce Customer i Employee Experience. Jak konferencję ocenili sami uczestnicy? Oto kilkanaście wybranych opinii zamieszczonych w social mediach, komentarzach i na blogach...
Za nami pierwsza polska edycja Customer Experience World Games
W październiku 2023 roku agencja Fuzers zorganizowała pierwszą polską edycję Customer Experience World Games (CXWG), której globalnym patronem jest firma Lexden CX...
Analiza głosu klienta, to nasze daily
Mówi wprost, że rozpoczynając pracę nad obszarem CX w firmie wiedziała, że bez współpracy i zaangażowania zespołów, samej nie uda jej się nic zmienić, bo spotka opór i brak zrozumienia... Rozmowa z Magdaleną Teodorek, kierowniczką Obsługi Klienta w Archicom...
Jak nie liczyć ROI z CX
Od wielu lat w polskim środowisku CX trwa ożywiona dyskusja na temat sposobów obliczania „mitycznego” zwrotu z inwestycji w inicjatywy poprawiające doświadczenia klienta. Rekordy popularności biją webinary i szkolenia traktujące o tym, które dane brać pod uwagę, jakie KPI definiować, jak wyliczać i jak prezentować wyliczenia zarządzającym...
Konsument na home office, czyli nowa era konsumentów samotników
Tylko 8 osób oglądających premierę filmu „Różyczka 2” w nowoczesnym kinie, kilkanaście osób na siłowni, która może pomieścić kilkaset osób, wolne miejsca u fryzjera, kosmetyczka, która sama smsem przypomina o tym, że warto by się wybrać na kolejną wizytę. Czy to już powszechny trend pozostawania w domach, czy może chwilowa zmiana spowodowana czynnikami zewnętrznymi?...
Wykorzystanie Design Thinking/ Service Design w projektach CX i EX
Projektom, nie tylko Customer i Employee Experience, często towarzyszy pośpiech, który ma swoje negatywne konsekwencje: pomijanie ważnych aspektów, które powinny mieć wpływ na końcowe rozwiązanie, złe zaadresowanie potrzeby użytkownika końcowego czy też brak zaangażowania odbiorców rozwiązania na etapie tworzenia i tym samym ryzyko odrzucenia go...
Audyt marketingowy pomaga podnieść jakość doświadczeń klientów
Zarządzanie doświadczeniami klientów dla coraz większej ilości firm staje się kamieniem węgielnym sukcesu na rynku. Znaczenie, zrozumienie i optymalizacja każdego punktu styku podróży klienta z firmą są tu kluczowe. Ważne, aby zdać sobie sprawę, że ta podróż klienta – zarówno potencjalnego, jak i obecnego – zaczyna się od marketingu, czyli świadomości istnienia marki, skuteczności działań reklamowych, przyciągających treści content marketingu oraz dobrze zaprojektowanego lejka marketingowego...
North Star Metric – miara, która łączy strategię firmy z potrzebami klientów
W erze rosnącej konkurencji i dynamicznych zmian rynkowych, sukces biznesowy staje się coraz bardziej uzależniony od zdolności firm do zrozumienia i dostarczenia wartości swoim klientom...
ROI i ROX - metryki, które się uzupełniają
Budowanie proklienckich organizacji oraz ważność koncentracji na doświadczeniach klienta mocno zagościły w polskim biznesie...
Tydzień z Impactem
Na początku 2018 roku zadzwonił do mnie kolega, były szef IDEO na Europę, Alex Grots. - Jedziesz ze mną w tym roku do Indii - oznajmił. - W sumie, czemu nie - pomyślałam nie zdając sobie sprawy, że będzie to początek wieloletniej przygody z niemieckim NGO-sem o nazwie Impact Week...
Total Experience czy totalny CX?
Podczas panelu dyskusyjnego w ramach X SUMMIT 2022 padło pytanie, co jest miarą sukcesu CX-owej transformacji? Wszyscy byliśmy wówczas zgodni, że dojrzały CX to taki, który jest zdecentralizowany i zdemokratyzowany...
Dbajmy o dostęp do jakościowych danych i insightów
Nie ma wątpliwości, że „oparta na danych i relacjach inwestycja w CX jest niezbędnym elementem prowadzenia biznesu w dzisiejszym świecie”...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?