I właśnie takiej rebelii dokonali, wraz z zespołem, Radek Matuszewski i Karol Turek w Groupe SEB Polska (zarządza markami Tefal, Krups, WMF). Firma w 3 lata przeszła w Polsce drogę od klasycznego modelu hierarchicznego do organizacji opartej o kulturę nazwaną „DBAM”, zbudowaną na 3 filarach: autonomii, odpowiedzialności i zaufania. Kulisy tej transformacji można poznać, siegając po książkę "DBAM. Czyli rebelia w korporacji".

Z książki można dowiedzieć się m.in., jak zbudować kulturę organizacji, w której na szczycie hierarchii stoją osoby pracujące w sklepach, czyli te tradycyjnie znajdujące się najniżej w hierarchii, dlaczego w firmie powinniśmy czuć się jak pingwin, a praca powinna być podobna do jazdy na rondzie, na czym polega model SCOPF (Servant, Customer Oriented, Project Driven, Flat) i jakie daje korzyści, czym zajmuje się General Influencer , który w innych organizacjach jest nazywany General Managerem, a także jak spektakularnie zwiększyć satysfakcję pracowników i powiększyć biznes 2,5-krotnie dzięki zmianie kultury organizacyjnej.

Po książkę powinni sięgnąć przede wszystkim liderzy organizacji, przedsiębiorcy, szefowie zespołów, którzy chcą, aby pracownicy czuli się w pracy szczęśliwi i osiągali ponadprzeciętnie wyniki. 

Książkę "DBAM. Czyli rebelia w korporacji" można kupić na cxstore.pl