- W tym roku postanowiliśmy podziękować klientom za pomoc w stałym doskonaleniu, czyli za aktywne komentowanie poziomu naszego serwisu w ankietach satysfakcji - przyznaje w rozmowie z magazynem "Customer Experience Manager" Monika Życińska, Customer Care Director w Cersanit. - Pięciu klientom B2B, którzy w ciągu ostatniego roku najczęściej wypełniali ankiety NPS oraz pięciu wylosowanym klientom B2C, którzy zgłosili do nas usterkę wyrobu i byli łaskawi nas ocenić, wysyłamy firmowe gadżety - dodaje.
Z kolei firma Pracuj.pl wpadła na pomysł, aby... przy okazji świętowania dnia Customer Experience, dzielić się z klientami wiedzą w specjalnym podcaście, który miał dziś premierę.
"Drodzy klienci, dziękujemy, że mamy przywilej na co dzień obsługiwać Wasze rekrutacje. W ramach celebracji tego dnia zapraszamy do odsłuchania specjalnego podcastu, mówiącego o erze Experience’u, dookoła którego koncentruje się dzisiejszy biznes. W podcaście między innymi: geneza klientocentryczności i ery doświadczenia, jak odnajdywać momenty prawdy na ścieżce kandydata i pracownika, rola person w zarządzaniu doświadczeniem" - poinformowała w swoich social mediach Izabela Jamrożek, Customer Experience and Loyalty Specialist w Grupie Pracuj.
Są jednak firmy, dla których CX Day to za mało. Wśród nich m.in. x-kom, który - jak komunikuje - podbija stawkę.
"Panie i Panowie, ogłaszamy CX Week! Cel mamy dość jasny: wzbudzamy obsesję na punkcie klienta. A to oznacza, że prezes inspiruje naszych pracowników w salonach, wiedzę czerpiemy od ekspertów i wspólnie zastanawiamy się, co tak naprawdę chce wiedzieć nasz klient. Agenda jest zatem napięta: we wtorek Janina Bąk pomaga nam zaprojektować idealne badania konsumenckie, w środę Stanisław Konował stawia trudne pytanie: czy można pisać prościej niż w prostym języku, we czwartek Aleksandra Przegalińska podpowiada nam, jak odkryć empatię w sztucznej inteligencji. A w piątek... W piątek powiemy Wam, jak nam poszło! Tymczasem... Nie żałujcie sobie radości z okazji CX Week" - czytamy w komunikacie x-kom.
Ciekaw jesteśmy, jak Twoja firma świętuje CX Day lub CX Week! Koniecznie poinformuj nas mailowo redakcja@cxmanager.pl, a my napiszemy o tym w serwisie cxmanager.pl, a także na łamach magazynu "Customer Experience Manager".