PZU zgłosiło do konkursu swoje projekty w czterech kategoriach, tj. doświadczenia klienta w czasie kryzysu (sektor finansowy) – przedstawiając m.in. działalność mobilnych biur PZU Pomoc i nowe technologie umożliwiające szybką obsługę szkód klientów; najlepsze wykorzystanie informacji zwrotnej od klienta – prezentując własne doświadczenia w tworzeniu aplikacji mojePZU; kultura zorientowana na klienta (firmy powyżej 10 tys. pracowników) – przedstawiając szereg działań budujących klientocentryczność organizacji oraz lider roku CX w firmach powyżej 5 tys. pracowników - zgłaszając Aleksandrę Agatowską, prezes PZU Życie. Wszystkie zgłoszenia PZU zostały zakwalifikowane do ścisłego finału, w którym rywalizowało około 120 firm i 300 pomysłów.

Konkurs International Customer Experience Awards jest organizowany już od 12 lat przez organizację Awards International. Biorą w nim udział firmy z całego świata, a jury złożone z uznanych ekspertów w branży CX ocenia ich działania w zakresie projektowania i kształtowania doświadczeń klientów oraz zarządzania relacjami z nimi.

Źródło: mat. prasowe