Jak informuje w swoim ogłoszeniu bank, Customer Journey Specialist będzie odpowiedzialny m.in. za współtworzenie oferty produktowej bankowości transakcyjnej dla klientów korporacyjnych, przekładanie koncepcji biznesowych na wizję produktu, rozwój produktów w obrębie interdyscyplinarnego zespołu i oczywiście analizę ścieżek klientów w zakresie procesów obejmujących produkty bankowości transakcyjnej (rachunki, płatności, depozyty). 

Ponadto bank oczekuje od potencjalnych kandydatów wykształcenia wyższego i minimum 2-letniego doświadczenia w realizacji projektów branży finansowej. "Mile widziane doświadczenie w roli Customer Journey Specialist lub Product Managera" - można przeczytać w ogłoszeniu. Bank podkreśla, że kandydanci na to stanowisko powinni posiadać doświadczenie w pracy w projektach prowadzonych metodyką Agile oraz znajomość narzędzi Service Design, a także doświadczenie w tworzeniu nowych lub usprawniających rozwiązań. 

Więcej szczegółów na temat oferty na stronie: https://www.linkedin.com/jobs/view/3723715252