A mowa o Joannie Lubańskiej i Dianie Pieczyńskiej, które tworzą zespół Customer Service QA w Ten Square Games, gdzie pracują nad doskonaleniem procesów obsługi klienta, tak by gracze m.in. takich hitów, jak Fishing Clash czy Hunting Clash, mogli zawsze liczyć na jak najlepszą obsługę.

- Kiedy słyszymy, że ktoś pracuje w Quality Assurance (QA), czyli zapewnia jakość produktu w branży gier FTP, od razu mamy na myśli testerów oprogramowania. Tymczasem to tylko część prawidłowej odpowiedzi. Podczas webinaru opowiemy o tej drugiej części - wyjaśniają ekspertki. 

Ich zdaniem temat QA, czyli deklaracji zapewnienia jakości zyskał nowego znaczenia w czasie pandemii COVID-19, kiedy wzrosła rola systemów i aplikacji umożliwiających cyfryzację przedsiębiorstw. Jednak w sektorze gier mobilnych - przyznają - to chleb powszedni, gdyż gracze od zawsze doświadczają aktywności tych teamów.

- W naszej działalności jest trochę tak jak w pracy zespołu muzycznego, w którym głównym wykonawcą jest TSG, a poszczególnymi utworami - nasze gry. Ludzie, czyli fani dostrzegają jedynie scenę i koncert. Tymczasem na całość wydarzenia muzycznego składa się suma aktywności poszczególnych zespołów: muzyków, techników i realizatorów dźwięku, czy działów produkcji. Dokładnie tak samo działa to u nas – przyznaje  Joanna Lubańska.

Zespół Customer Service QA w TSG buduje strategie, wyznacza standardy, wprowadza i nadzoruje procesy, żeby finalnie gracz doświadczał jak najwyższej jakości wrażeń w płynnie działającej i logicznie zaplanowanej grze, a w momencie, gdy napotka jednak problem wiedział do kogo się zgłosić.

- Choć na co dzień niewidzialni dla gracza, to zawsze gotowi do tego i pierwsi, aby go wysłuchać, zrozumieć i wyjaśnić, a czasem przeformatować cały proces po stronie organizacji. Musimy dbać o świadomość jakości naszych gier, propagować tę wartość, by nie tylko gasić przysłowiowy pożar, gdy coś pójdzie nie tak, ale przede wszystkim dbać o to, by się nie paliło – podsumowuje Diana Pieczyńska.

Webinar pt. "Liczy się pierwsze wrażenie, czyli Wyzwania w Customer Service QA" odbędzie się we wtorek, 12 kwietnia. Aby wziąć w nim udział, wystarczy zarejestrować się poprzez formularz na stronie tensquaregames.clickmeeting.com.

Źródło: mat. prasowe