Szef OpsTalent dodał, że od lat firma działa w oparciu o wartości 5H.
- W pierwszych latach działalności firmy zebraliśmy to, co dla nas najważniejsze i tak powstały te wartości 5H, którymi kierujemy się do dzisiaj. Pierwszą z nich jest Be Happy, czyli bądź szczęśliwy, co oznacza, że staramy się stworzyć firmę, która wspiera nas w biurze i poza nim. Wierzymy przy tym, że odpowiedni balans pomiędzy pracą, a życiem prywatnym sprawia, że nasz zespół gotowy jest dać z siebie więcej i iść o krok dalej - wyjaśnił.
Jako drugą wartość wymienił Be Helpful, czyli bądź pomocny.
- Co rozumiemy przez to, że zawsze staramy się pomagać tym, którzy tego potrzebują, zarówno jeśli chodzi o wewnętrzną pomoc na projekcie, jak i czynne uczestnictwo w akcjach charytatywnych. Trzecia wartość, to Be Healthy (bądź zdrowy), co chociażby dla mnie jest wyjątkowo ważne, bo wierzę, że możemy zadbać o innych tylko wtedy, kiedy sami zadbamy o siebie, zarówno jeśli chodzi o zdrowie fizyczne, jak i stan umysłu. Zapewniamy naszym OpsTalentersom wiele benefitów skupionych na obu z tych obszarów - tłumaczył.
Ostatnie dwie wartości 5H, które wskazał szef OpsTalent, to Be Honest i Be Humble, czyli bądź szczery i bądź skromny.
- Ponieważ bez względu na rolę pełnioną w firmie, wszyscy kierujemy się tymi zasadami, bez względu na to, czy rozmawiamy o szczerym feedbacku na projekcie, przyznajemy się do błędów, czy chwalimy i doceniamy osiągnięcia innych. Innym przykładem może być pewna sytuacja sprzed paru lat - dodał Trevor Coyne.
Cała rozmowa z Trevorem Coyne na łamach dodatku "CXM" do jedenastego numeru magazynu "Customer Experience Manager".