Za nami pierwsza edycja konferencji X SUMMIT, którą przygotowaliśmy (redakcja magazynu "Customer Experience Manager") we współpracy ze sprawnym.marketingiem. Patrząc na to, ile osób wzięło w niej udział (uczestnicy, sponsorzy, partnerzy, patroni), stwierdzam jednoznacznie, że to był baaaaardzo udany debiut. Owszem, można by było zrobić to i tamto lepiej, ale... Nie przesadzajmy. Social media zalały dziesiątki, setki opinii. Niektóre z nich pozytywnie zaskakują, a są i takie, które wzruszają - chociażby ta, że polscy CXowcy i EXowcy mają w końcu swoje święto. Nie pozostaje zatem nic innego, jak zorganizować drugą edycję konferencji w 2023 roku. Ale o fakcie, czy to nastąpi i ewentualnie kiedy - będzie wiadomo w ciągu najbliższego tygodnia. Wyzwanie przed organizatorami spore i poprzeczka wysoko zawieszona. W końcu X SUMMIT ma być najważniejszym wydarzeniem CX i EX w kraju...