Społeczność CX rośnie w siłę! Podejmujemy wyzwania z odwagą i angażujemy się w różnorodne projekty. Poza organizacją branżowych konferencji, budowaniem relacji i działaniami, w których klient jest w centrum uwagi, nadszedł czas na wspólną pomoc, w ważnych społecznie wyzwaniach. I zapowiada się nieźle. Do pierwszej polskiej edycji Customer Experience World Games zgłosiło się już ponad 50 osób. To dobry wynik na start. Wszyscy wykorzystamy wiedzę z zakresu CX w celu wsparcia trzech fundacji działających na rzecz dzieci, młodzieży i ich rodziców. Zainteresowanie udziałem w tym wydarzeniu oraz liczne pozytywne opinie, świadczą o ogromnej potrzebie niesienia pomocy. To tylko utwierdza w przekonaniu, że decyzja o organizacji CXWG we współpracy z agencją Lexden była trafna. Jestem przekonany, że inicjatywa ta stanie się cyklicznym, corocznym wydarzeniem. I nie tylko w formie online.
Łukasz Grygiel
CX konsultant w Fuzers