Realizuję projekty, które łączą w sobie automatyzację z budowaniem strategii Customer Experience. Efekt jest taki, że klient jest zachwycony, a firma buduje swoją przewagę konkurencyjną i rośnie.

Pomagam małym i średnim firmom na etapie dynamicznego wzrostu projektować procesy obsługowe, w taki sposób, aby umacniały strategię Customer Experience. Wspieram również przy wyborze i wdrożeniu systemów contact center i CRM, aby maksymalnie wykorzystać funkcjonalności narzędzi i optymalizować koszty.

Pracuję na narzędziach no-code / low-code, czyli takich, które nie wymagają w ogóle lub w ograniczonym zakresie, wiedzy programistycznej. Dzięki temu wdrożone automatyzacje są elastyczne i, w razie konieczności, bardzo łatwe do zmiany.

Strategię CX i automatyzacje procesów realizowałam w firmach z branży contact center, e-commerce i branży edukacyjnej. Wierzę w to, że prosty i zautomatyzowany proces jest podstawą pozytywnych doświadczeń klienta.

 
Zakres oferowanych działań:
  • projektowanie procesów w obsłudze klienta
  • pomoc w identyfikowaniu i wzmacnianiu słabych punktów procesu
  • wdrożenia automatyzacji no-code / low-code
  • project management
  • pomoc przy wyborze oraz koordynacja wdrożenia systemów contact center, CRM
  • szkolenia z zakresu CX
  • realizacja Customer Journey Map
  • badania satysfakcji klientów
 
Dane kontaktowe:

tel.: 502 160 128
e-mail: biuro@cxoclock.pl