Realizuję projekty, które łączą w sobie automatyzację z budowaniem strategii Customer Experience. Efekt jest taki, że klient jest zachwycony, a firma buduje swoją przewagę konkurencyjną i rośnie.
Pomagam małym i średnim firmom na etapie dynamicznego wzrostu projektować procesy obsługowe, w taki sposób, aby umacniały strategię Customer Experience. Wspieram również przy wyborze i wdrożeniu systemów contact center i CRM, aby maksymalnie wykorzystać funkcjonalności narzędzi i optymalizować koszty.
Pracuję na narzędziach no-code / low-code, czyli takich, które nie wymagają w ogóle lub w ograniczonym zakresie, wiedzy programistycznej. Dzięki temu wdrożone automatyzacje są elastyczne i, w razie konieczności, bardzo łatwe do zmiany.
Strategię CX i automatyzacje procesów realizowałam w firmach z branży contact center, e-commerce i branży edukacyjnej. Wierzę w to, że prosty i zautomatyzowany proces jest podstawą pozytywnych doświadczeń klienta.
Zakres oferowanych działań:
- projektowanie procesów w obsłudze klienta
- pomoc w identyfikowaniu i wzmacnianiu słabych punktów procesu
- wdrożenia automatyzacji no-code / low-code
- project management
- pomoc przy wyborze oraz koordynacja wdrożenia systemów contact center, CRM
- szkolenia z zakresu CX
- realizacja Customer Journey Map
- badania satysfakcji klientów
Dane kontaktowe:
tel.: 502 160 128
e-mail: biuro@cxoclock.pl