Stale zachęcam do pracy na mapie podróży klienta, która pozwala odkryć szerszą perspektywę. Jestem moderatorką prac i warsztatów skupionych wokół ludzkich potrzeb (Human-Centered Service Design), z wykorzystaniem narzędzi Design Thinking.

Mam doświadczenie w zarządzaniu projektami i procesami CX w modelach B2B i B2C, pracowałam w branżach takich jak IT (fintech), bankowość, doradztwo, opieka zdrowotna, wellbeing (produkty cyfrowe digital health). Specjalizuję się w dostosowywaniu strategii do celów firmy i efektywnym integrowaniu działań marketingowych z rozwojem produktów i usług. Pracowałam dla Credit Agricole, Credit Suisse, EY oraz SimCorp. Opracowywałam globalne standardy Customer Success w branży IT oraz tworzyłam produkty cyfrowe digital helath oraz strategie klienckie B2B i B2C w firmie Oppa.

Zrozumiem Twoje wyzwania i oczekiwane rezultaty, ponieważ pracowałam w konsultingu oraz po stronie klienta, tworząc zapytania ofertowe (RFP) i uczestnicząc w projektach, w których zaangażowani byli partnerzy / dostawcy zewnętrzni.

Wyzwania biznesowe, nad którymi pracuję:
  • zwiększenie lojalności klientów
  • zwiększenie konwersji
  • zadbanie o spójność jakości usług
  • uzupełnienie wiedzy o klientach, pracownikach lub partnerach biznesowych
  • poszukiwanie optymalizacji procesów
  • projektowanie innowacji, dywersyfikacja działalności
  • budowanie kultury klientocentrycznej
Dostarczam wartość biznesową poprzez:
  • Kształtowanie idei oraz strategii produktowej, usługowej, ofertowej
  • Projektowanie innowacji, definiowanie usługi przyszłości
  • Tworzenie Customer Journey
  • Warsztaty strategiczne pełne doświadczeń
  • Warsztaty biznesowe, kreatywne, innowacyjne, integracyjne
  • Warsztaty i proces Design thinking
  • Kick-off projektu, wsparcie w czasie trwania projektu
  • Webinary i szkolenia

Pracuję w dwóch językach - polskim i angielskim.

Dane kontaktowe

Weronika Rosiak-Jedz
tel. 785 934 417
email: weronika@totalexperience.pl