We're Total Experience Experts

Naszym celem jest dawanie dowodów, że praca na doświadczeniach klienta i pracownika równolegle jest innowacyjna i opłacalna dla biznesu.

We’re Design Thinking Practitioners

Współtworzymy rozwiązania w oparciu o zrozumienie problemów i potrzeb interesariuszy. Pracujemy warsztatowo w interdyscyplinarnych zespołach stosując metody Service Design i Design Thinking.

We’re Researchers 360°

Badamy, prototypujemy i testujemy przy udziale klienta, użytkownika, pracownika. Weryfikujemy potencjał biznesowy i dostarczamy wiedzę, aby podejmować właściwe decyzje.

Dlaczego Total Experience Service [TXS]?

Total Experience to zmiana strategiczna, która uznaje doświadczenia za kluczową siłę wyborów klientów, pracowników i płaszczyznę konkurencyjności w nowej rzeczywistości biznesowej. Integruje Customer Experience i Employee Experience w jednym, wspólnym sposobie projektowania opłacalnych i zrównoważonych rozwiązań w procesach obsługowych, będących odpowiedzią na Tech Renaissance, Being Human oraz ESG.

W czym się specjalizujemy i co oferujemy?

  1. Personalizowane rozwiązania. Kreujemy narzędzia obsługowe klienta B2C, B2B, aktywizujące sprzedaż m.in.:
    • omnichannelowe ścieżki klienta i pracownika [mapowanie i przekładanie potrzeb na wartości, doświadczenia i rozwiązania]
    • klientocentryczne strategie obsługi klienta
    • wyróżniki w standardach obsługi klienta [od analizy potrzeb po obsługę reklamacji]
    • self-servicowe procesy sprzedażowe, obsługowe i komunikacyjne
  2. Research 360. Badamy i audytujemy głos klienta i pracownika oraz testujemy rozwiązania.
    • badania jakościowe i ilościowe, w poszukiwaniu insightów i weryfikacji potencjału biznesowego
    • audyt klienta 360 – kim jest nasz klient, jakie ma potrzeby i oczekiwania, by go utrzymać i rozwijać wartość życiową
    • audyt pracownika 360 – kim jest nasz pracownik, jakie ma potrzeby i oczekiwania, by budować skuteczne zespoły, przekuwać satysfakcję i zaangażowanie na realizację celów biznesowych
    • audyt standardów i procesów obsługowych
    • segmentacja behawioralna klienta, by optymalizować i zwiększać efektywność działań sprzedażowych i marketingowych
    • prototypowanie i testowanie – by eliminować ryzyka na etapie wdrożenia
  3. Warsztaty wdrożeniowe i szkolenia. Podnosimy kompetencje zespołów i wspieramy we wdrożeniu rozwiązań:
    • klientocentryczna strategia obsługi klienta
    • omnichannelowa ścieżka klienta i pracownika
    • mapy procesów sprzedażowych, obsługowych i komunikacyjnych
    • Momenty Prawdy na ścieżkach klienta i pracownika
    • projektowanie rozwiązań w metodzie Service Design/Design Thinking
    • dobór metod badawczych do wyzwań biznesowych
    • tworzenie prototypów i testowanie rozwiązań

Jeśli zarządzasz firmą, instytucją publiczną lub obszarem koncentrującym się na kliencie lub pracowniku skontaktuj się z nami, by przełożyć Twoje wyzwanie na rezultaty.

   

Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek
tel. +48 660 477 610
email: agnieszka.kaczmarek@rvlab.pl

Paulina Pawlarczyk
tel. +48 608 043 279
email: paulina.pawlarczyk@rvlab.pl