Taki dzień (lub tydzień, bo niektóre organizacje rozciągają go na kilka dni) można zorganizować na co najmniej trzy sposoby.

1. Firma korzysta z dostępnych materiałów

Pierwszy sposób, najmniej kosztowny, to wykorzystanie materiałów, które na tę okoliczność udostępnia CXPA, jak i firmy świętujące CX Day. I spokojnie, wszystko legalnie, gdyż niektóre firmy świętują ten dzień w formule otwartej, a tym samym udostępniają wszelkie potrzebne informacje szerszej publiczności. Można więc zebrać te informacje oraz źródła wiedzy w jednym miejscu (np. w firmowym intranecie). Informacji można szukać po haśle CX Day 2022 oraz po hasztagu #cxday - np. w serwisie LinkedIn. Warto również zapisać się do newslettera CXPA, w ramach którego można otrzymać informacje związane z CX Day - szczegóły na stronie www.cxpa.org/get-involved/cxday. Gdy już uda się zebrać te wszystkie informacje, należy przygotować komunikację wewnętrzną, w ramach której pokazana zostanie idea, a tym samym zostaną zachęceni pracownicy do zapoznania się z tymi materiałami...

Cały artykuł na łamach piątego numeru magazynu "Customer Experience Manager", zaś na platformie INSIGHT, w ramach treści premium dla prenumeratorów, CASE STUDY firmy Nationale-Nederlanden, tj. "Kontekst ma znaczenie, czyli jak Nationale-Nederlanden obchodzi CX Day".