Nie ma wątpliwości, że w każdej firmie, która stawia na klientocentryczność, powinny być jednostki odpowiedzialne zarówno za Customer Experience, jak i Employee Experience. "Często poprawiając proces czy system, który uwiera pracownika, beneficjentem zmiany jest klient zewnętrzny i odwrotnie. Obszary Customer i Employee Experience wykorzystują te same narzędzia i te same metody pracy i są oparte o tę samą filozofię działania" - przyznaje Szymańska i zaznacza, że dbanie o doświadczenia klientów i pracowników, to codzienność. "Nigdy nie będziemy mogli powiedzieć, że praca w którymś z tych obszarów jest zakończona. Istotny jest stały monitoring i reagowanie, wyciąganie wniosków i działania prewencyjne w obu tych obszarach jednocześnie" - wyjaśnia. Jest przy tym przekonana, "iż niedługo w każdej firmie, której zależy na rozwoju, obok Sprzedaży, Marketingu czy IT, będą jednostki CX & EX".

Cała rozmowa na łamach trzeciego numeru magazynu "Customer Experience Manager".