Jej zdaniem "klienci zwracają uwagę, nawet większą niż wcześniej, na zwrot z poniesionej na współpracę z agencją inwestycji". Tym samym szukają ekspertów i wiedzy, ale też doświadczenia, które da się w prosty sposób przełożyć na ich biznes.

- Tyle że marketing to nie jest sztuka prostych rozwiązań, i będąc przewodnikami po digitalowej dżungli, staramy się edukować klientów w tym obszarze, zamiast obiecywać złote góry i nieustannie rotować projekty. W Tigers 70 proc. przychodów pochodzi dziś ze współprac abonamentowych. Cały czas inwestujemy w doświadczenie klienta, bo wierzymy, że długofalowe relacje są warte więcej niż jednorazowe kampanie. Wiele firm wciąż przykłada sporo uwagi i wydaje niemałe pieniądze na pozyskanie nowych klientów, zapominając o inwestycji w Customer Experience i docenienie obecnych klientów - wyjaśniła szefowa Tigers.

Dodała przy tym, że agencja, którą zarządza, stawia równie mocno na transparentność. 

- W trudnych czasach, na znaczeniu nabiera bezpieczeństwo i zaufanie. I to jest nasza droga. Będąc w 100 proc. transparentni z klientami od samego początku, unikamy niepotrzebnych podejrzeń, projekcji czy rozczarowań. Mówimy przede wszystkim o regularnym dawaniu i otrzymywaniu feedbacku w dobrej wierze, otwartej komunikacji sukcesów i porażek oraz zaufaniu. Wspominałam już o pełnej transparentności biznesu, w którą wpisuje się The Great Game of Business, ale także nasze umowy, które nie zawierają kruczków prawnych czy ukrytych kosztów. Ostatnio jednemu z naszych kontrahentów pokazywałam nasz raport cash flow. Bezpieczeństwo finansowe agencji to kolejny aspekt, który teraz szczególnie mocno nabiera na znaczeniu. Ryzyko bankructwa rośnie, dlatego uważam, że klient ma pełne prawo znać sytuację finansową partnera, u którego inwestuje często niemałe pieniądze w kampanię - przyznała Karolina Kawska.

Wyznała ponadto, że codziennie niestety doświadcza niskiego poziomu usług w Polsce.

- Czasem mam wrażenie, że przywykliśmy do nieterminowości fachowców czy obrażonej na kolejne uwagi obsługi klienta. Dlatego na onboardingu zawsze powtarzam nowym pracownikom, że jesteśmy usługodawcami i to budowanie pozytywnego doświadczenia klienta jest naszym nadrzędnym celem - wyjaśniła. 

Cała rozmowa na łamach czwartego numeru magazynu "Customer Experience Manager".