Jak informuje dentsu, zmiany w zespole strategii są częścią reorganizacji pionu Creative dentsu Polska zgodnie z modelem „One dentsu”, aby skuteczniej odpowiadać na potrzeby Klientów i dostarczać kompleksowe usługi i produkty.

- W ramach naszego podejścia kładziemy nacisk na customer experience i commerce, ponieważ wiemy, że rozwój tych obszarów wsparty mocnym zapleczem analitycznym pozwoli nam świadczyć konkurencyjne usługi na każdym etapie ścieżki zakupowej. Cieszę się, że Agnieszka Heidrich podjęła to wyzwanie i jestem przekonany, że w tej roli będzie w stanie rozwinąć jeszcze lepiej nasze usługi i produkty - oznajmił  Marcin Dobrzyniecki, Operations & Delivery Officer.

W ramach zmian Anna Jaroszyńska i Katarzyna Strachota objęły stanowiska Customer Experience Lead i "będą odpowiadały za budowanie spójnego i angażującego doświadczenia marki we wszystkich punktach styku". 

Agnieszka Heidrich ma ponad 20 lat doświadczenia w różnych obszarach marketingu. Od 2017 roku jest związana z grupą dentsu, gdzie pełniła funkcję Group Account Managera, a następnie Client Partnera w Isobar Polska. Wcześniej pracowała m.in. w agencji FCB Warsaw, kolejno jako Client Service Director i Managing Director oraz w JWT Warszawa jako Account Manager.

Źródło: mat. prasowe