Zmieniło się otoczenie realizacji usługi medycznej oraz oczekiwania pacjentów i dlatego LUX MED podążył za tym głosem i rozpoczął szczegółowy przegląd ścieżek pacjentów, analizę tego, co jest punktem bólu. LUX MED poszukiwał także tych punktów styku, które zachwycają pacjentów, tj. tego, co jest dla nich ważne oraz sposobu, jak utrzymać te elementy, aby zachować dobrą satysfakcję. W tym celu zarząd firmy przebudował strukturę organizacyjną i powołał pion odpowiedzialny za doświadczenia i słuchanie głosu pacjenta, czyli Pion Doświadczeń Pacjenta, a wskaźnik NPS stał się wskaźnikiem strategicznym. Od tego czasu hasło ”Ja jestem Patient Experience” towarzyszy zespołowi codziennie. Tym samym LUX MED od początku ustawił sobie wysoko poprzeczkę i rozpoczął analizę od najbardziej wymagającego pacjenta, którym w branży medycznej jest kobieta z dzieckiem...

Więcej szczegółów na temat początków Patient Experience w LUX MED w czwartym numerze magazynu - jest to zapowiedź specjalnego dodatku PATIENT EXPERIENCE, który pojawi się w numerze piątym (wydanie wrzesień-październik).