- Istotą CX Day w ING Banku Śląskim jest praca nad małymi ulepszeniami, które przełożone na wielką skalę interakcji z klientami mogą zrobić dużą różnicę. Przez cały rok ciężko pracujemy nad niwelowaniem punktów bólu klientów. W tegorocznym konkursie podnieśliśmy jednak poprzeczkę. Powiedzieliśmy sobie, że koncentrujemy się na przewyższaniu oczekiwań klientów, na rzeczach które mają szansę zachwycić naszych klientów - przyznał Piotr Gołąbek, dyrektor Centrum CX w ING. 

I tak, wśród zwyciezców znalezły się zespoły, które zaprojektowały rozwiązania zgodne z tegorocznym wyzwaniem #zachwycaj_klientów. Tu najlepsze rozwiązanie dla klienta indywidualnego zaprojektował zespół w składzie: Monika Kołat, Emilia Kowalska i Karolina Janik

- Nasze koleżanki udowodniły, że nawet w skomplikowanym obszarze regulacyjnym KYC warto, a nawet należy dbać o wyjątkowe doświadczenia klientów - dodał dyrektor Centrum CX w ING.

Najlepsze rozwiązanie dla klienta biznesowego zaprojektował z kolei zespół „Growth/Digital Sales” w składzie: Jarosław Kamiński, Martyna Szydłowska, Vladyslav Puzyrov i Iwona Bartnik. Natomiast najlepsze rozwiązanie dla klienta Wholesalebanking zaprojektowali: Marcin Gestern, Sylwia Czyż, Jacek Czuba, Daniel Michałkiewicz, Adam Bubała.

- Ich pomysł, czyli Roboweryfikator pomaga klientom banku automatyzować proces weryfikacji kontrahentów - wyjaśnił Piotr Gołabek.

Warto dodać, że dział CX w ING intensywnie przygotowywał się do konkursu. W trakcie sesji inspiracyjnych, warsztatów i konsultacji z ekspertami i klientami projektanci otrzymali solidną dawkę wiedzy. Była mowa o tym, jak tworzyć Mapy Podróży Klienta i jak uwzględnić w nich jakże ważne emocje, o tym jak budować end moment, który sprawi, że klient poczuje się zachwycony. Nie zabrakło również kontentu dotyczącego samego projektowania, badań i testowania prototypów – projektanci uczestniczyli w 130 wywiadach z klientami.

- Wszystko po to, by uczestnicy potrafili spojrzeć na swój pomysł i prototyp oczami klienta. Zgodnie z zasadą „CX Day is everyday” chcemy wszystko czym się zainspirowaliśmy i czego się nauczyliśmy wdrożyć w nasze usługi, by bankowanie z ING Bankiem Śląskim generowało jak najwięcej pozytywnych emocji naszych klientów - podsumował dyrektor Centrum CX w ING.