"W internecie widać już apele do gigantów technologicznych, by zawiesić usługi dla Rosji. Z pewnością jest to temat numer jeden dziś w każdej firmie, pracownicy są poruszeni, zaniepokojeni, niektórzy może wręcz chcieliby coś zrobić" - komentuje dla serwisu cxmanager.pl Joanna Hirsz, dyrektor zarządzająca w GCE Consulting. "Co można zrobić więcej poza nakładką z ukraińską flagą na zdjęciu profilowym w mediach społecznościowych? Na pewno warto temat poruszyć w ogóle. Nie milczeć".

Grzegorz Ostrowski, senior partner Minds & Roses nie ma wątpliwości, co do tego, iż "marki powinny świecić przykładem oraz wykorzystywać swoje kompetencje i zasoby, aby pokazać, w jaki sposób radzić sobie i walczyć z obecnymi przeciwnościami. Powinny dopasować komunikację, zaplanowane działania sprzedażowe, moce i rozwiązania obsługowe tak, aby wspierać klientów rozumiejąc to, co czują, czym się martwią i na czym im w tym momencie najbardziej zależy". 

Z kolei autorka "Strategii Umami", Aga Szóstek pyta: "A może zamiast pracować nad kolejnym doświadczeniem dla klientów, dziś warto pomyśleć o tym, jaki każda z firm chciałaby mieć wpływ na świat, jaką wizję tego świata chciałaby budować? To byłaby empatia. Współczuciem będzie ruszenie z działaniem - nie jutro, nie za tydzień czy miesiąc, czy może za 10 lat, ale dziś. I to właśnie dziś projektanci doświadczeń i ich menedżerowie mają możliwość stania się głosem świata (nie tylko klienta)".

Pełna treść wszystkich komentarzy na stronie EDIT PAGE