Od dłuższego czasu poszukiwałem pozycji, która łączyłaby różne podejścia do budowania produktów i usług opartych na potrzebach klientów, dlatego ten rok czytelnicy rozpocząłem anglojęzyczną pozycją Debbie Levitt "Customers know you sucks"...
Od dłuższego czasu poszukiwałem pozycji, która łączyłaby różne podejścia do budowania produktów i usług opartych na potrzebach klientów, dlatego ten rok czytelnicy rozpocząłem anglojęzyczną pozycją Debbie Levitt "Customers know you sucks"...
Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.
Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.