Employee Experience Manager
Customer Experience Manager

02/2023

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

3 modele diagnozy doświadczeń i mapowania podróży klienta
Organizacje z roku na rok coraz częściej sięgają po jedno z kluczowych narzędzi Customer Experience, jakim jest mapowanie podróży klienckich. I chwała im za to, bo nie ma lepszego sposobu na poznanie percepcji klienta, niż zanurzenie się w jego faktyczne doświadczenia...
Rola digitalizacji w obsłudze klienta
Jaką rolę powinna spełniać digitalizacja w obsłudze klienta? Jak firmy mogą ją wykorzystywać w sposób najbardziej wartościowy, przynoszący najwięcej korzyści swoim klientom i sobie samym?
Agnieszka Jaroszewicz: Customer Experience to inicjatywa anty-churn
Twierdzi, że jej stanowisko zobowiązuje do bycia wszechstronnym. Jako Total Experience Manager spogląda na całość organizacji z lotu ptaka. Rzecz jasna - co podkreśla - spogląda z perspektywy klientów, kontrahentów i pracowników.
Customer Effort Score - kluczowy miernik CX?
Zarządzanie doświadczeniami klientów dość często jest postrzegane jako proces stałego przekraczania oczekiwań klientów. Okazuje się jednak, że nie trzeba nieustannie zachwycać klientów, aby byli lojalni - wystarczy ich nie rozczarowywać...
Język, który zmienia DNA organizacji
Margaret Thatcher, była premierka Wielkiej Brytanii, powiedziała kiedyś, że z byciem potężnym jest tak samo, jak z byciem damą – jeśli musisz zapewniać innych, że nią jesteś, to nie jesteś. Nie inaczej jest z byciem klientocentrycznym...
Inteligencja emocjonalna - kluczowa kompetencja w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów
Kiedy chcemy w prosty sposób wyjaśnić laikowi, czym jest Customer Experience, mówimy o budowaniu pozytywnych emocji i odczuć oraz pozytywnych doświadczeń klientów w różnych kanałach kontaktu i punktach styku z marką w całej podróży klienta (ang. Customer Journey)...
Wewnętrzne Design Sprinty – czy to ma sens?
Metoda Design Thinking to uniwersalne narzędzie wspierające rozwiązywanie problemów i tworzenie innowacji...
Czym zajmuje się skuteczny zespół CX?
Choć każda firma ma swój własny przepis na zarządzanie doświadczeniami klienta, to o ile ma w swojej strukturze zespół CX - teoretycznie taki zespół ma pewien modelowy zestaw odpowiedzialności, zadań. A jednak niektóre zespoły działają prężnie i wywierają wpływ na organizację, gdy obecność i działania innych są właściwie niewidoczne, nie ma żadnych namacalnych efektów ich pracy...
Dzięki skutecznemu wdrożeniu strategii CX można na rynku sporo osiągnąć!
Uważa, że dla wielu osób CX to moda, okazja do nobilitacji. Równocześnie twierdzi, że CX to obecnie najlepszy sposób na jednoczesny rozwój firmy i uzyskanie wysokiej rentowności - i to mimo bardzo konkurencyjnego środowiska, a także iż znaczenie CX będzie tylko i wyłącznie rosło...
Nie udawajcie empatii
Tajemnicą CX-owego Poliszynela jest to, że kluczem do sukcesu w budowaniu emocjonalnej relacji z klientami jest znalezienie kilku unikalnych cech, które wyróżnią firmę na rynku. Podstawowym sposobem na budowanie takiej relacji jest empatia, rozumiana jako „troskliwa, zindywidualizowana uwaga poświęcona klientom”. Najbardziej chyba znanym przykładem doskonałego wykorzystania empatii do budowania relacji z klientami jest amerykański sklep internetowy Zappos...
Niby Prosta Sprawa, czyli o korzyściach z doświadczeniem
Żyjemy w czasach, w którym dostęp do wiedzy jest w zasadzie bezproblemowy. Wystarczy przeszukać internet, włączyć nasłuch w sieci. Chcemy się dowiedzieć więcej na temat Net Promoter Score. Poznać szczegóły. Poznać aspekty i niuanse. Teoretyczne i praktyczne. Wiedza jest dostępna. Nie tylko z drugie ręki. Twórcy koncepcji sa wśród nas, wciąż aktywni. Piszą książki. Udzielają wywiadów. Podcastują...
Klienci wiedzą, że jesteś do niczego
Od dłuższego czasu poszukiwałem pozycji, która łączyłaby różne podejścia do budowania produktów i usług opartych na potrzebach klientów, dlatego ten rok czytelnicy rozpocząłem anglojęzyczną pozycją Debbie Levitt "Customers know you sucks"...
Nie bójcie się wychodzić po za utarte ścieżki
- Firmy z tej samej branży często nie są już w stanie konkurować ceną, więc takim wyróżnikiem na tle konkurencji może być właśnie oferowanie klientom doskonałych doświadczeń - przyznała w rozmowie z magazynem "Customer Experience Manager" Magdalena Barwińska kierowniczka Głosu Klienta w E.ON Polska...

Dwumiesięcznik "Customer Experience Manager" to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Customer Experience. Na łamach magazynu poruszane są bieżące tematy CX z Polski i ze świata, a także m.in. publikowane opinie, porady i komentarze ekspertów, czy rozmowy z CX managerami. 

Integralną częścią magazynu "Customer Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy. Jest to platforma polskiej społeczności CX. 

CX managerowie, marketerzy, marketingowcy i wszyscy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce CX, mają możliwość zakupu magazynu „Customer Experience Manager” w trzech opcjach, tj. 1) zakup aktualnego numeru w wersji tradycyjnej, 2) prenumeratę BASIC, czyli 6 tradycyjnych numerów magazynu w roku bez dodatkowych opcji oraz 3) prenumeratę PREMIUM, czyli sześć tradycyjnych wydań magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym dostęp do e-wydań i dodatkowych treści. Dla średnich i dużych firm została stworzoina prenumerata PREMIUM BIZNES +5 oraz prenumerata PREMIUM BIZNES +10, w ramach których można zamówić papierowe wydanie dla firmy i indywidualne dostępy do e-wydań oraz platformy INSIGHT dla zespołów.   

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Customer Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz sześć wydań papierowych magazynu, a także dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do treści premium, które nie są publikowane w serwisie cxmanager.pl, ani na łamach magazynu oraz dostęp do e-wydań – w tym archiwalnych.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?